Sunday, February 19, 2012

I still breathing..

Dulu.. tapak kaki saya hanya sekecil,

Ini...dalam telapak tangan mama yg lahirkan saya..sangat comel!




Dulu..jari-jemari saya sentiasa,
Begini...dapat mengenggam satu jari mama pun sudah rasa selamat .



Dulu,bila saya sedih,merajuk,gembira,mama akan dtg dekat..sebab?

dan pelukan mama memadamkan segalanya..



Kini,saya sedar..mama adalah insan yg paling saya sayang.Terima kasih Allah kerana telah mengurniakan insan yg mulia ini untuk saya.Jika mahu disenaraikan satu per-satu pengorbanan,xmungkin pernah habis sehingga saat ini.Oleh itu,sempena umur saya yg mencecah 18 tahun pada 19 Februari ini..saya mahu berterima kasih kepada mama kerana tak pernah bosan menjadi best friend saya.Terima kasih Allah kerana memanjangkan umur saya dan mama untuk bersama.Semoga kita semua dirahmati Allah sentiasa..Amin:)

Alhamdulillah,doa saya dimakbulkan Allah dimana pada ulangtahun yg ke-18 ini..saya mengharapkan mndapat hadiah doa yg paling byk..Bermulanya dgn ucapan seorang demi seorang teman baik amat bermakna dan diikuti doa2 kalian:) Terima kasih sangat sebab sudi mendoakan saya! Itulah hadiah yg paling saya tunggu2 setiap kali fon berbunyi...

Dan apa yg kita perlu sedar adalah bila tibanya ulangtahun kita,itu menunjukkan kita semakin hampir dengan kematian.Makanya,sambutlah ia dengan penuh kesyukuran dan keinsafan.InsyaAllah..

kalian..terima kasih sekali lagi.semoga kalian dimurahkan rezeki dan dirahmati-NYA sentiasa..Amin:)


saya x pernah bosan dgn cheese cake! :D






thx jugak buat 2 minah yg post blog tentang saya! syg mmg syg