Monday, March 19, 2012

satu hari lagi

salam ghindu~

lama juga x ter-update blog ni sbb x teringat langsung kat blog. alhamdulillah ahad lepas iaitu pada 18/3..kami diberi peluang sekali lagi utk bertemu sesama teman2 PMG 12 di KUis..semuanya berjalan lancar sampai terlewat balik rumah...terima kasih semua! sayang korang :)

so..today,merupakan hari terakhir bagi suatu penantian yg panjang.Tomorrow will be our big day(untuk calon2 spm 2011 laaa) kerana debaran yg selama ini ditanggung akan berakhir pada hari esok.Debaran apa?debaran nak ambil result spm leerr...

jadi,nak taknak kita kena hadapi hari esok juga.Apa pun keputusan,berapa pun "A" kita dapat..kita terima dgn redha.InsyaAllah,itu yg terbaik untuk kita.Dalam masa ini,marilah kita rapatkan diri dgn Allah..agar kita mendapat ketenangan dan kuat untuk hari esok:) luangkan masa kita melakukan solat sunat taubat dan solat sunat hajat.Minta ampun atas segala dosa kita padaNya..Dan mintalah agar Allah memberikan yg terbaik untuk diri kita.



Jangan takut..jangat gentar.Yakin bahawa Allah sentiasa bersama kita:) terimalah berapa pun "A" yg kita peroleh dan kekalkan "A" dalam hubungan kita dengan Allah.."A" dlm akademik,"A" dalam peribadi dan akhlak kita.




semoga kita semua memperoleh kejayaan..Amin:)