Thursday, December 27, 2012

something to write on ^^

Hey..its not raining anymore..banjiaq banjiaq banjiaq baq hanggggg!!

Dulu nyaman la bila habaq rintik-rintik hujan kann..laa ni banjir pula menyusul bila hujan lebat..ayaq naik! semoga sedara2 di Pasir Mas...Kota Bharu..Dungun dan lain2 sabar dgn ujianNya..


Haaa laa ni cita laen pulok naa~

Alhamdulillah,Final exam akhirnya tamat jua...
Alhamdulillah,bermakna tamat sudah sem 1..
Alhamdulillah,sampai jua aku di rumah ! hat ni senyum lebaq sikit noh :D (homesweethome bebeh)
Alhamdulillah,setelah 2 minggu luka di kaki pun dah fully baik :) thumbs UP! 

Hah awatnya~ lain kaliiiiiiiiiii,,,,,,,,jgn bergurau kat pintu! dgr tu..x pasai sbb pintu hang menang-gung kesakitan pastu kena berjalan jaoh pi Dc untuk last day exam..last papperrrrrr...Thumbs up untuk diri...cabaran sungguh pada hari tersebut :) 

Haishh..rindu nak pi kelaih..walaupun tau bila start kls nanti pasti + mesti agak lelah :D 

 Double rindu pada housemate! arghhhhhh~

---->  rindu nk marah2 korg x tentu pasai (pastu ne mara blk..haha)
---->  rindu nak baling2 ais sesuka hati ( pastu kena kejar sampai xcukup tanah!..)
---->  rindu nak ketuk pintu bilik subuh2 ( sampai aku ngntuk blk sbb lambat bukak -.-)
---->  rindu nak berebut guna bilik air :)  (walaupun we have TWO toilets! )
Banyak sgt yang kita dah lalui bersama sepanjang sem 1 SAHAJA :D 

and the best thing is...-RINDU NAK TUTUP LAMPU TIME KORANG TGA GUNA BILIK AIR-
hahahahaha~   

I know,aku je yg suka buat keje tu...maaf ! tapi before aku tutup aku da jerit 
                                        "aku TOLONG tutup lampu ye..."


hahaahha~ sweet kan ?





kerinduan pada kalian....semoga dpt berjumpa lagi di sem hadapan! Doakan agar kita semua peroleh result yg cemerlang..insyaAllah :)